تابلو هاي فروشگاهي جديد و آشنايي با آن ها

توليد كننده و سازنده انواع تابلو چلنيوم، تابلو فلكسي، تابلو نئون و تابلو تبليغاتي

پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

تابلو هاي فروشگاهي جديد و آشنايي با آن ها

۴۱ بازديد

صنعت  تابلو سازي  نيز مانند هر صنعت ديگري با پيشرفت تكنولوژي دستخوش تغييراتي شده است. اين تغييرات موجب شده تابلوسازي به صنعتي پيشرفته و تخصصي مبدل گردد كه نتيجه ي آن ساخت تابلوهاي زيبا، جذاب و مدرن است. امروزه تابلوهاي تبليغاتي انواع مختلفي داشته و براي ساخت آنها از متريال هاي متنوعي بهره مي برند كه همين موجب افزايش حوزه كاري اين صنعت شده است. در اين مقاله قصد داريم به برخي از انواع اين تابلوها اشاره كنيم :

  • تابلو چلنيوم : چلنيوم نوعي آلياژ آلومينيوم است كه انعطاف پذيري بالايي داشته و به سازنده اجازه مي دهد طرح هاي مختلفي را با استفاده از آن پياده سازي كند. اين تابلو ها با رويه اي از جنس پلكسي گلاس و لبه هاي چلنيوم ساخته مي شود. براي ساخت تابلو چلنيوم از دستگاه هاي تمام پيشرفته ليزر و cnc  استفاده مي شود.

  • تابلو حروف برجسته : اين تابلوها به صورت برجسته و سه بعدي توليد مي شوند كه اين امر به زيبايي و جذابيت بصري آنها افزوده است. اين حروف برجسته مي توانند با استفاده از پلكسي گلاس، پلاستيك، استيل و … توليد شوند.

  • تابلو پلكسي : اين تابلوها با رويه هايي از جنس پلكسي گلاس يا نوعي پلاستيك توليد شده است. اين حروف با نرم افزار كرل طراحي و با ليزر برش داده مي شوند. تابلوهاي پلكسي قابل عبور نور از رويه و لبه را دارد و مي تواند طرح و رنگ هاي مختلفي داشته باشد. تفاوت اين تابلو ها با چلنيوم در لبه هاي كار است.

  • كامپوزيت : تابلو كامپوزيت يكي از انواع تابلوهاي محبوب است كه مقاومت بالا و وزن كمي دارد. اين تابلو از دو لايه آلومينيوم و لايه مياني پلي اتيلن ساخته شده است. تابلو كامپوزيت عايق خراش و تغييرات دما و هوا است و در نماي ساختمان ها نيز كاربرد دارد.

  • استيل : اين تابلوها از حروف هاي با جنس و اشكال مختلفي شامل  حروف استيل طلايي براق، طلايي خش دار، نقره اي براق، نقره اي خش دار، دودي و مسي توليد مي شوند. اين حروف در مقايسه با ساير فلز ها مانند برنج و برنز كه پس از مدتي دچار تغيير رنگ مي شوند مقاوم تر است و سياه نمي شود.

  • تابلوهاي پانچي : اين دسته از حروف در واقع همان حروف چلنيوم است كه لبه هاي آن پانچ شده و زيبايي بي نظيري را به محيط مي بخشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.