تابلو كامپوزيت و نحوه ساخت آن در تابلوسازي نيكان تيام

توليد كننده و سازنده انواع تابلو چلنيوم، تابلو فلكسي، تابلو نئون و تابلو تبليغاتي

پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

تابلو كامپوزيت و نحوه ساخت آن در تابلوسازي نيكان تيام

۴۰ بازديد

تابلو كامپوزيت و نحوه ساخت آن در تابلوسازي نيكان تيام تابلوهاي  كامپوزيت با زير سازي فلزي ساخته مي شود  و روي آن با ورق كامپوزيت  پوشيده  مي شودكه از جنس آلومينيوم رويه  دو طرف  وسط آن از جنس  پلي اتيلن مي باشد و در رنگ هاي مختلف موجود است. قابليت  تركيبي كار كردن با  اجناس ديگر  مثل  ترمووود  . يا چوب پلاست  را دارد.  زمينه اصلي تابلو و نما  با كامپوزيت  كه از جنس آلومينيوم مي باشد انجام مي شود. روي زمينه اصلي تابلو را با حروف هاي برجسته نوردار و يا بدون نوركار مي كنند.
ورق كامپوزيت در رنگ هاي اصلي و مختلف موجود  است كه داراي مدل هاي طرح چوب  طرح سنگ وطرح  استيل است.دربعضي مواقع از چوب  ترمووود  وهم مي توان براي زيبا سازي بيشتروطراحي بهتربه صورت تركيبي كاركرد.

كاربرد و مزاياي تابلوهاي كامپوزيت 

اجراي سريع، تنوع در رنگ،عايق صوتي،مقاوم در برابر سرما و گرما، سبكي ساختماني و بازسازي هر گونه نماي قديمي به زيباترين وجديدترين نماي مدرن وكلاسيك امروزي با كيفيت بسيار بالا و زيبا .
 تابلوهاي كامپوزيت و نماي كامپوزيت يكي از پر كار برد ترين متريال هاي مصرفي در نما را دارد.كه هم براي نماهاي ساختماني وهم براي نماي تابلوهاي تبليغاتي و طراحي هاي داخلي اداري و يا تالارها و نمايشگاه ها  مورد استفاده قرار مي گيرد. 

منبع : تابلو كامپوزيت


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.